這是我的第一篇翻譯 
可能不是翻得很好
希望大家不要介意 謝謝~

mv連結: https://www.youtube.com/watch?v=62nta49hxg8

MV一開始:

Hey buddy, the world might end in a week.
嘿兄弟,世界可能會在一周內結束
You know what you need to do.
你知道你該怎麼做

歌詞:

Your Mercedes
你的賓士
Smells like salt and weed
聞起來像鹽和大麻
So I taste the ocean when you leave
所以我在你離開時品嚐大海
I broke down and raided half the fridge
我崩潰的翻倒了半個冰箱
When I found her stuck between your lips
當我發現她吻著你的雙唇

Yeah I hope she made you feel like a god
我希望她讓你感覺像上帝
Hope you treat her kinder
希望你對她更寬容
I must admit I miss you a lot, hun
我必須承認我很想你

Now that I'm alone 
現在我一個人
Stuck in my house
困在家裡
I start to hate what you did
我開始恨你的所作所為
Now that I'm alone 
現在我一個人
Drunk in my house
醉倒在家
I start to feel I'm over it
我開始覺得我走出去了
I'm over it
我走出去了

Good decisions and me do not mix
別把我跟好的決定搞混
And now I've made a mess I cannot fix
現在我製造了無法回復的混亂
Cause I wish I'd made you feel like a god
因為我希望我讓你感覺像上帝
And wish we could go back for good
而且我希望我們可以回到從前
I must admit I miss you a lot, hun
我必須承認我很想你

Now that I'm alone 
現在我一個人
Stuck in my house
困在家裡
I start to hate what I did
我開始恨我的所作所為
Now that I'm alone 
現在我一個人
Drunk in my house
醉倒在家
I start to feel not over it
我開始覺得還沒結束

I'm so not over it
我根本沒走出去
I'm over it
我受夠了

I'm over how you made me guilty
我受夠了你讓我有罪惡感
I'm over how you always lied
我受夠你總是撒謊
I'm over how you killed the love that you and I had in our eyes
我受夠你扼殺了我們眼中的愛

I can't believe I crashed that party
我無法相信我毀了那個派對
I can't believe I met that girl
我無法相信我遇到了那個女孩
I can't believe I'm moving out of London just to be with her
我無法相信我搬出倫敦只為了能和她在一起

arrow
arrow
    文章標籤
    HONNE 歌詞翻譯 NOW I'M ALONE
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Melody 的頭像
    Melody

    Melodyy的部落格

    Melody 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()